Digital Management Bootcamp – allt vi kan och det du behöver för tretusen kronor

Det viktigaste först: Alla ska ha ekonomisk möjlighet att utbilda sig i digital kommunikation. Den här utbildningen hålls av av Mattias Beijmo som utbildat tusentals personer i ämnet sedan 1999. Trots det kostar den inte 15 000 spänn. Den kostar inte ens 9 999 spänn. Den kostar tre (3) tusen kronor. Dessutom har vi ett ÄNNU lägre pris för ideella organisationer.

Utvecklingen kring digitala medier står inte direkt still. Vi gissar att du gärna träffar andra som delar och förstår din ofta ensamma och utsatta situation i arbetet med digitala kanaler. Nu finns en dagslång utbildning som faktiskt ersätter alla dessa långa kurser på skolor som hade sin storhetstid för minst 20 år sedan. En utbildning som dessutom kostar en bråkdel av de andras, för du köper direkt av de som har kunskapen.

Denna Bootcamp är framtagen för dig som

– Vill få det viktigaste inom digital strategi och utveckling kondenserat till en kort kurs med tydlig, användbar kunskap.
– Precis som kursledaren vill få inspiration och gillar att prata om den helt underbara men också skrämmande utveckling vi är med om just nu.

Vi har med utgångspunkt i detta satt ihop en heldag som sammanfattar allt vi lärt oss under 20 år av analys, strategi och utveckling av webbplatser, intranät, appar, sociala kanaler, tänkande mikrovågsugnar, m.m.

Innehållet är ultrafokuserat på det som verkligen gör skillnad i arbetet med utvecklingen och förvaltningen av digitala initiativ. Ingen tid spills på dravel om sådant som förtar din uppmärksamhet och budget från det som faktiskt genererar nytta och faktiskt är det som alla snackar om just nu.

Nivån är för alla er som jobbar med kommunikation och påverkan.

Innehåll:
– Vad händer egentligen? Medielandskapet nära och i fjärran.
– Strategier och planer för digitala medier – enklare än du tror.
– Planera och genomföra digitala projekt – lessons learned.
– Att organisera arbetet på rätt sätt – ansvar, roller och befogenheter.
– Analys – arbetssätt, mätpunkter och ”do-and-dont’s”.
– Sociala kanaler i olika syften – driva trafik, forma opinion, skapa engagemang, m.m.
– Så här ska en webbplats se ut. Punkt.
– Så här ska en webbplats inte se ut. Punkt.

Kostnad: 3000 SEK/deltagare.
Om ni kommer fler än tre från samma organisation, kostar det 2000 SEK/deltagare.
Om ni kommer från en ideell organisation, så kostar det 2000 SEK/deltagare.
Alla priser exkl. moms.

Datum: Tisdag 25/10 2016.
Plats blir i Stockholm City, exakt var meddelas.
Tid: 10.00 – 16.30

Antal platser är begränsat på grund av lokalens storlek. Först till kvarn etc. Frågor och anmälan med fullständiga faktureringsuppgifter till utbildning@duma.nu